Binnen de challenge consumenten voorlichting hebben we een impact meter opgesteld om te kijken hoeveel impact de eerste en tweede jaars op elkaar maken.
Impact bij de eerstejaars
1. Studentenfood
2. Vhypes
3. Fitgroep
4. How About Food!?
5. Chronisch gezond
6. Schijf van wijfies
7. Vechten met voeding
Met How About Food ?! staan wij precies in het midden.
Impact tweedejaars
1. voeding en diabeteschallenge
2. voedingsbron
3. mama health cafe
4. belicht ondergewicht
5. Ik ben toch geen konijn
Impact door middel van Yoran Broer
Wij hebben natuurlijk ook impact gemaakt via onze netwerkpartner.
Hij gaat onze nieuwsbrieven wekelijks naar 614 cliënten sturen die bij hem onder behandeling zijn.
Ook hebben wij onze nieuwsbrieven nog naar 30 kennissen opgestuurd.
Impact door middel van Instagram
We hebben ook impact gemaakt door ons Instagramaccount. op het moment hebben we 162 volgers, 743 weergaven en een bereik van 215.
