Mijn talenten
- Gedreven
Ik ben een erg gedreven persoon. Dit merk ik aan verschillende dingen zowel binnen als buiten school.
Binnen school merk ik het vooral als ik met een opdracht bezig ben waar mijn interesse ligt. Ik zal er dan alles aan doen om de opdracht zo goed mogelijk uit te voeren en een mooi resultaat neer te zetten.
Buiten school merk ik het heel erg op het voetbalveld. Ik zal altijd blijven vechten voor een bal als ik balverlies heb. Ook zal ik niet snel uit mezelf het veld uitgaan als ik last heb van blessure, maar zal ik door blijven gaan tot het niet anders kan.
Ik denk dat ik mijn gedrevenheid goed toe kan passen in dit project omdat het iets is waar mijn interesses liggen en ik graag een goed resultaat wil neerzetten voor mezelf en voor de consument.
- Zorgzaam
Ik ben een zorgzaam persoon omdat ik er altijd voor wil zorgen dat niemand iets te kort komt en iedereen zich goed voelt. Als iemand zich niet goed voelt zal ik altijd proberen die gene te helpen waar dat kan.
Mijn zorgzaamheid kan ik in de groep goed toepassen door te zorgen dat iedereen zich goed voelt in de groep en als iemand zich niet goed voelt zal ik die gene helpen om tot een oplossing te komen waardoor het beter gaat.
- Betrouwbaar
Ik ben een betrouwbaar persoon, ook dit merk ik binnen en buiten school.
Binnen school merk ik het vooral in groepsverband. Als er afspraken gemaakt worden binnen een groep zal ik de afspraken altijd op tijd en volledig nakomen.
Buiten school merk ik het vooral met vrienden. Als een vriend of vriendin ergens mee zit kunnen ze altijd naar mij toe komen en kunnen ze erop vertrouwen dat het gene wat ze tegen mij zeggen alleen bij mij blijft en dat ik het niet aan andere zal vertellen.
Betrouwbaarheid zal ook goed van pas komen in het project doordat mijn groepsleden erop kunnen rekenen dat ik altijd en volledig de afspraken die we gemaakt hebben na zal komen.
- Vasthoudend
Ik ben een erg vasthoudend persoon, wat soms ook een struikelblok voor mij en mijn groepsleden kan zijn. Als ik een plan voor ogen heb hoe ik iets aan wil pakken wil ik het graag ook op die manier doen. Ik vind het dan lastig om het op een andere manier te doen omdat dat niet is hoe ik het bedacht heb.
Ik zal in mijn groep proberen wat flexibeler te zijn om te zorgen dat het geen struikelblok word in dit project.
- Contactueel vaardig
Uit de test is gekomen dat ik een contactueel vaardig persoon ben. Zelf heb ik deze vaardigheid nog niet ontdekt. Ik hoop mezelf in dit project meer te ontwikkelen zodat ik er misschien erachter kom waarom deze vaardigheid uit de test was gekomen.
Talenten in de challange
Mijn talenten liggen best wel ver uit elkaar, hierdoor kan ik op verschillende vlakken een goede toevoeging zijn aan mijn groep. Verder wil ik graag de talenten van mijn groepsgenoten verder ontdekken. Ik denk dat wij elkaar allemaal erg goed kunnen aanvullen en juist hierdoor een fijne en soepele samenwerking kunnen hebben. Ook denk ik dat we elkaar verder kunnen gaan ontwikkelen.
Door mijn gedrevenheid wil ik de doorzetter zijn van de groep. Als iedereen er even doorheen zit wil ik ervoor zorgen dat iedereen weer zijn koppie erbij krijgt zodat we kunnen kijken waardoor we vastgelopen zijn en hoe we weer verder kunnen.
Talenten die ik heb overgebracht op andere.
Ik heb mij zorgzaamheid overgebracht op Claire.
Dit heb ik gedaan doordat ik altijd erg zorgzaam was voor de hele groep en ervoor wilde zorgen dat iedereen zich op hun gemak en goed voelde, hierbij vergat ik soms om aan mezelf te denken. Claire die zag dit af en toe gebeuren en zorgde er dan voor dat ik me ook goed voelde in de groep,